Welcome to MommySport

התעמלות לנשים בהריון ואחרי לידה

Welcome
to MommySport

התעמלות לנשים בהריון
ואחרי לידה

תכנית הכושר המובילה בישראל לנשים בהריון ואחרי לידה, היוצרת קהילה מיוחדת ונותנת רשת תמיכה בכל שלבי האמהות- מההריון ללידה ואחריה נועדה לעזור לאמהות להיות חזקות הן בגוף והן בנפש.

האימונים שלנו

Mommy2Be

פעילות גופנית לנשים בהריון עם דגש על הבנה והכנת הגוף ללידה ע"י מתן תרגילים מותאמים ונכונים לכל שלבי ההיריון.

Mommy&Me

אימון כושר לנשים אחרי לידה, עם התינוקות והעגלות. האימונים מתקיימים בפארקים שונים ברחבי הארץ.

MommyShape

אימון כושר בשעות הערב לנשים הרוצות להיכנס לכושר ולשמור על הגזרה.

*** ניתן לקבוע אימונים ויעוץ אישי עם אביגיל קינן בטלפון: 052-346-5478 ***

Mommy2Be

פעילות גופנית לנשים בהריון משפרת את מצב הרוח. מסייעת לשמור על משקל תקין. מונעת התפתחות סכרת הריון ומחזקת את הגוף לקראת הלידה ואחריה. האימון מותאם לכל אישה שנמצאת בשלבי ההריון מהראשונים והמתקדמים, ורוצה להרגיש טוב עם גופה ולדעת מה מותר ומה “אסור” לעשות בזמן ההריון.  כמובן רק בתנאי שההיריון תקין ובאישור רופא.
האימונים מתקיימים בצורה פרטנית או בקבוצות קטנות.

Mommy&Me

פעילות גופנית לנשים אחרי לידה במטרה לשיקום וחיזוק הגוף לאחר הלידה וחזרה מהירה יותר לגזרה.

האימונים עורכים כשעה, משלבים עבודה אירובית, כוח, תרגילי פילאטיס לחיזוק שרירים עמוקים, תרגילי בטן ומתיחות. האימונים מאוד מגוונים אנחנו משלבות אביזרים שונים כגון: גומיות התנגדות, כדורים, ספסלים וכו..

  • אין צורך למצוא סידור לבייבי או ביביסיטר מכיוון שאת מגיעה יחד איתו. ומבלה זמן איכות עם הבייבי.
  • האימון מתקיים כסדנאות דו חודשיות. בקבוצות קטנות של עד 12 נשים.
  • בתחילת הסדנא כל מתאמנת עוברת בדיקה להיפרדות הישר בטני.

MommyShape

אימוני כושר פונקציונאלים, אנרגטים ושורפים! 50 דקות של פאן טהור.
נפגשות בערב אחרי השכבת הילדים, לאימון להצרת היקפים, כניסה וחזרה לכושר ולהרגשה כללית מעולה. אימון כושר המשלב אירובי וכוח עם מגוון אביזרים- TRX גומיות משקולות ועוד. אימון בקבוצות קטנות כדי לשמור על איכות ואינטימיות. מתאים לכל הרמות.

תמונות מהשטח...

ממיספורט חושבת על הצרכים של האימא, שמצד אחד רוצה להיות בכושר, להרגיש טוב במשך היום, להיות אנרגטית וחיונית ומצד שני להמשיך להיות קרובה לתינוק שזה עתה נולד, ולשאר בני הבית.

אז הרווח הוא כפול… את מתאמנת, מתאווררת, פוגשת אימהות נוספות שגם הן במצבך בדיוק…
וגם התינוק נהנה יוצא מהבית ונושם אויר ואוירה אחרת.

איך נולד הרעיון?

בתור מאמנת כושר שנים רבות, בזמן היותי בהריון עם בני הבכור, זיהיתי צורך לתת מענה לעוד נשים שנמצאות באותו המצב כמוני ואינן  מקבלות יחס אישי ומקצועי במקומות שונים. אחרי הלידה שמתי לב שכאשר הבייבי שלי היה בוכה, מה שעזר לי להרגיע אותו היה לצאת איתו החוצה להליכה. בסופו של דבר שאיפת האוויר הזו הייתה טובה גם לי. חברות שהכרתי ושילדו באותו זמן כמוני, היו מבקשות ממני כל הזמן שאקים קבוצה שכזו, ושנעשה הרבה הליכות, גם מתוך הרצון המשותף לכולנו לחזור לכושר ולגזרה כמה שיותר מהר. מכיוון שאני מאמנת כושר, הייתי משלבת לנו תוך כדי ההליכות תרגילי כוח ובטן. בנוסף, חשבתי שזו דרך נהדרת להכיר בנות בדיוק באותו שלב בחיים, בלי הקושי של למצוא בייביסיטר או למצוא סידור לבייבי וכך נולדו הקבוצות של MommySport.

שמי אביגיל קינן  – מורה לפילאטיס, מאמנת כושר בתחום כ 20 שנה ומתמחה בנשים בהריון ואחרי לידה.  הקמתי את מאמי ספורט כדי לתת לאימהות חווית אימון כושר שמתאימה למעגל החיים בו הן נמצאות אחרי לידה.

שמי אביגיל קינן  – מורה לפילאטיס, מאמנת כושר בתחום כ 20 שנה ומתמחה בנשים בהריון ואחרי לידה.  הקמתי את מאמי ספורט כדי לתת לאימהות חווית אימון כושר שמתאימה למעגל החיים בו הן נמצאות אחרי לידה.

איך נולד הרעיון?

בתור מאמנת כושר שנים רבות, בזמן היותי בהריון עם בני הבכור, זיהיתי צורך לתת מענה לעוד נשים שנמצאות באותו המצב כמוני ואינן  מקבלות יחס אישי ומקצועי במקומות שונים. אחרי הלידה שמתי לב שכאשר הבייבי שלי היה בוכה, מה שעזר לי להרגיע אותו היה לצאת איתו החוצה להליכה. בסופו של דבר שאיפת האוויר הזו הייתה טובה גם לי. חברות שהכרתי ושילדו באותו זמן כמוני, היו מבקשות ממני כל הזמן שאקים קבוצה שכזו, ושנעשה הרבה הליכות, גם מתוך הרצון המשותף לכולנו לחזור לכושר ולגזרה כמה שיותר מהר. מכיוון שאני מאמנת כושר, הייתי משלבת לנו תוך כדי ההליכות תרגילי כוח ובטן. בנוסף, חשבתי שזו דרך נהדרת להכיר בנות בדיוק באותו שלב בחיים, בלי הקושי של למצוא בייביסיטר או למצוא סידור לבייבי וכך נולדו הקבוצות של MommySport.

איפה ומתי?

האימונים ב MommySport מתקיימים במס' אזורים בארץ בפארקים השונים:

* בימים גשומים/חמים מידי, אנחנו נכנסות לסטודיו או לבית.

  • רמת השרון
  • תל אביב
  • גבעתיים
  • ראשון לציון
  • פתיחת קבוצה משלך עם חברות

רמת השרון

נפגשות בפארק הנצח (מגרש קט רגל).
לפרטים >

רמת השרון

נפגשות ביום ראשון ב-20:30 mommyShape
ביום שלישי ב- 9:30 mommySport
יום רביעי ב- 20:30 mommyShape
יום חמישי ב- 9:30 mommySport

תל אביב

נפגשות בפארק הירקון, בין בבלי לקוסובסקי
לפרטים >

תל אביב

נפגשות ביום ראשון ב-10:00 mommySport
יום שלישי ב-11:00 mommySport
יום רביעי ב- 9:30 mommySport

גבעתיים

נפגשות בפארק גבעתיים - יציאה מהקניון גבעתיים.
לפרטים >

גבעתיים

נפגשות ביום שני ב-10:30 mommySport
יום רביעי ב- 11:00 mommySport

ראשון לציון

נפגשות בפארק שקמה.
לפרטים >

ראשון לציון

נפגשות ביום שני ב-09:00 mommySport
יום רביעי ב- 09:30 mommySport

הזמן הכי טוב להתחיל הוא עכשיו!

השיטה הייחודית שלנו

זוהי תוכנית אימונים ייחודית, אשר פיתחנו במיוחד ב Mommysport  לאחר כמה שנים של ניסיון ולימוד. ניתן להצטרף אליה 6 שבועות לאחר לידה רגילה (8 שבועות לאחר לידה קיסרית). מדובר בשיטה המותאמת במיוחד ונועדה להחזיר אותך במהירות לגזרה שהיתה לך לפני ההריון והלידה. השיטה משלבת את כל האלמנטים של הכושר להשגת תוצאות מירביות לחיזוק מערכת השרירים הכללית. מחיזוק מערכת שרירי קרקעית האגן והבטן דרך חיזוק שרירי הגב העליון, ועד הארכת הגב התחתון. במהלך התוכנית, תלמדי גם לשמור על יציבה נכונה, בעת הפעילויות היומיומיות שאת עתידה לחוות עם תינוקך.
כל זה תוך הקשבה מלאה לגוף והתאמה לכל אחת ואחת.

האג'נדה שלנו

תיראי טוב, תרגישי טוב, ותהיה לך אנרגיה להיות האימא הכי טובה שאת יכולה להיות. בריאות וכושר לא רק בשבילך, אלא גם בשביל המשפחה.
צריך פשוט לקום, לצאת מהבית ולהנות מזמן איכות עם עצמך. המתנה הכי טובה בשבילך.

למה דווקא אצלנו?

מכיוון שההדרכה היא מקצועית ובעלת התמחות בנשים בהריון ואחרי לידה. הקבוצה קטנה ואיכותית, מכוונת אליך, ומתנהלת באווירה טובה ואינטימית,
עם תמיכה, הקשבה והבנה.

מתי אפשר להתחיל?

הזמן הכי טוב להתחיל הוא עכשיו! תמצאי את התוכנית שמתאימה לך ותגיעי לאימון ניסיון.
אם מחכים וחושבים לא מגיעים לשום מקום.

אמהות מספרות עלינו

נגן וידאו

אמהות ממליצות

מן התקשורת

שאלות ותשובות

אין שום בעיה. בניתי תוכנית שמאפשרת מספר רמות שונות של כושר. לכל תרגיל רמות קושי שונות והצוות ואני יודעות להתאים את הרמה והסגנון בהתאם אלייך.

 

  • לכל אישה אחרי לידה שמכירה בחשיבות פעילות גופנית כדרך להרגיש טוב מנטלית, נפשית וגופנית
  • לנשים שהתאמנו בעבר ורוצות לחזור לכושר ולגזרה בצורה כייפית מהנה ולא מלחיצה
  • לנשים שרוצות להתאמן עם נשים בדיוק כמוהן (לא ישנות בלילה, צריכות להניק, מתמודדות עם  ניהול משימות מוגבר 😊
  • לכל אישה שרוצה להתאמן בקבוצה וזקוקה להכוונה מקצועית על מנת להתאמן באופן בריא מבלי לפגוע בגוף
  • לכל אישה שלא מצליחה להתמיד בפעילות גופנית לבד ורוצה להתאמן יחד עם התינוק שלה על מנת לחזק את הקשר עימו
  • לנשים שכתוצאה מהלידה התפתחה בעיה רפואית כגון: היפרדות בטנית, צניחת רחם, בעיית התאפקות וכו'…

כשישה שבועות אחרי הלידה רגילה. בין 8-10 שבועות לאחר לידה בניתוח קיסרי.

כל אחת יכולה להצטרף רק לאחר שעברה בדיקה רפואית וקבלה אישור מרופא לחזור לכושר.

בניתי את התוכנית לנשים שמכירות בחשיבות החיבור לתינוק בחודשים הראשונים לחיו ורוצות לעשות עימו פעילות חוץ ששניהם מרווחים: גם האימא שמתאווררת, מתאמנת, פוגשת נשים כמוה ונמצאת במקום חברתי, וגם התינוק שרואה אימא שמחה, מאושרת קופצת באוויר הפתוח

בנוסף, נשים רבות רוצות לחזור לכושר ולא רוצות/יכולות להשאיר את התינוק עם בייביסיטר או לבקש עזרה מהמשפחה. ההזדמנות הזו תפורה עליהן.

במידה ואת צריכה להאכיל אותו אז פשוט מאכילה. ואז חוזרת לאימון .

במידה והתינוק בוכה או לא נעים לו אנחנו משלבים אותו באימון, בניתי סדרת תרגילים שהתינוק חלק ממנה.

פעילות זאת נועדה בכדי שאמהות ותינוקות יצאו לאויר הפתוח וינשמו אויר צח. כך התינוקות רגועים יותר. והפעילות מהנה. במקרים קיצוניים של חום או קור אנחנו עוברות לאולם ממוזג בקרבת מקום

בניגוד למסגרת כושר אחרות היה חשוב לי להיות קשובה להלך הרוח של נשים אחרי לידה ולכן בניתי תוכנית מינימלית על מנת לאפשר לך מסגרת לא מחייבת ומלחיצה אלא של חודשים בלבד (ניתן כמובן להתחייב ליותר).
בנוסף, מחקרים מוכיחים שלהתאמן בקבוצה מעלה סיכויי התמדה בפעילות הגופנית.

המאמנת אחראית במהלך האימון לבדוק אותך ובמידה וימצא שיש לך היפרדות תקבלי המלצה לפנות לפיזיוטרפיסטית לרצפת אגן ולפי מידת הצורך תקבלי תרגילים מיוחדים.לחיזוק ושיקום.

יש לך אפשרות להשלים אימון בכל יום בשבוע איפה שאת רוצה לבחירתך

כן זה המינימום שאנחנו מאמינות שיכול לגרום לשינוי בגוף, ההתחייבות היא דו צדדית וכך תוכלי להגיע לתוצאות טובות יותר. 
בכל חדרי הכושר והחוגים יש מינימום של שלושה חודשים, חצי שנה אצלינו חודשיים בלבד.  

טוב שכנעת אותי, אני רוצה להתחיל להתאמן מה לעשות עכשיו?

איזה כיף! על מנת שאכיר אותך ואת אותי שרייני לעצמך אימון הכרות בעלות של 50 ₪ ואת כבר בצעד הראשון שלך!

שימי לב – אם שריינת מקום אך נבצר ממך להגיע, הכסף לא הלך לאיבוד את יכולה לשריין בשנית 😊

טוב שכנעת אותי, אני רוצה להתחיל להתאמן מה לעשות עכשיו?

איזה כיף! על מנת שאכיר אותך ואת אותי שרייני לעצמך אימון הכרות בעלות של 50 ₪ ואת כבר בצעד הראשון שלך!

שימי לב – אם שריינת מקום אך נבצר ממך להגיע, הכסף לא הלך לאיבוד את יכולה לשריין בשנית 😊